Dieta bananowa

Dieta bananowa to dość ciekawy pomysł na zgubienie nawet do 7 kilogramów. Dieta to wspaniały pomysł na podniesienie naszej odporności, pozbycie się tkanki tłuszczowej. Banany są wysoko kaloryczne oraz bogate w witaminy z grupy  B, a te dostarczają organizmowi energii na cały dzień. Zawierają dużo białka, który jest budulcem naszych mięśni i zapewnia sytość. Z powodu dużej ilości witamin w nich zwartych wspomaga pracę układu odpornościowego.

Istnieją trzy rodzaje diety bananowej.

  1. Miesięczna
  2. 3 dni
  3. Tygodniowa

Działa jak detoks. Pierwsza polega ona na spożywaniu bananów rano, przez resztę dnia możemy spożywać co chcemy, oprócz alkoholu i słodyczy w przerwach pomiędzy posiłkami. Nie wolno jeść po godzinie dwudziestej.

Druga wersja diety bananowej to jedzenie na śniadanie obiad i kolacje musli , zaś na podwieczorek i drugie śniadanie – niewielkie jabłko. Musli : połówka banana, 3 łyżki płatków owsianych, szklanka soku pomarańczowego, łyżeczka miodu. Należy pić 1,5 l płynów dziennie. Najlepiej ciepła woda chwilę po posiłku.  Płatki zawierają dużo żelaza, hamują głód i zapobiegają sklerozie. Są doskonałymi antyoksydantami oraz regenerują organizm.

Ostatnia: Każdego dnia jemy 3 banany i jemy 3 szklanki mleka. Pijemy co najmniej 2 l wody. Jest ona najbardziej efektowana i pozwala zrzucić nawet 3 kg, czyli 1 kg dziennie.

W trakcie diety nie zaleca się aktywności fizycznej natomiast po jej zakończeniu należy dbać o nią wraz z odpowiednio dopasowaną dietą, która pomoże uniknąć efektu jo-jo.

Leave a Comment

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.