zielona kawa odchudzanie

0

Podczas odchudzania stale monitorujemy swoją wagę. I tu oczywiste jest, że bez względu na typ diety ważymy się co jakiś czas. Należy przy tym pamiętać, że nie pozbędziemy się nadwagi nagle i proces taki może potrwać. Dlatego też błędem jest ważenie się każdego dnia, gdyż to może osobę odchudzającą zniechęcić.

Najlepiej aby stawać na wadze przykładowo co pięć dni. Początkowo może być tak, iż ubytek masy będzie nieco większy, a przy następnych kontrolach tendencja do pozbywania się kolejnych kilogramów może się wyraźnie zmniejszyć. Nie należy się jednak tym specjalnie przejmować tylko prowadzić narzucony sobie proces. Może się nawet zdarzyć, że przy takim cyklu nasza waga stanie, czy nawet pójdzie nieco do góry, ale jeżeli będziemy ciągle stosowali się do zaleceń efekt końcowy na pewno będzie dla nas satysfakcjonujący.

Porównując szereg diet zauważymy, że wiele spośród nich podzielonych jest na etapy. Każda taka dieta jest inna, ale istnieje pewien wspólny mianownik. Często bowiem ostatni etap konkretnej diety sprowadza się do przestrzegania jej już po procesie odchudzania. Będziemy mogli wówczas jeść nieco więcej, ale nasz jadłospis oprzemy na produktach ściśle określonych. Ma to na celu zapobiegania powrotowi nadwagi, co z kolei dotyczy osób narażonych na tak zwany efekt jojo. Zatem tak naprawdę dietę powinny takie osoby prowadzić stale, a nie tylko podczas odchudzania.

 

Leave a Reply

*