zielona kawa odchudzanie

0

Regularne spożywanie jabłek – można o tym usłyszeć coraz częściej, ponieważ coraz więcej ludzi poznaje smaczną i zdrową odsłonę tej jogurtowej mikstury. Jabłka można zjeść o każdej porze dnia. Może być mieszany z owocami i innymi zdrowymi smakołykami rano na śniadanie, jako przekąska w różnych porach dnia, a także jako deser po obiedzie i kolacji. Jogurt nie przynosi żadnego przyrostu masy ciała, dlatego niektórzy za pomocą tak zwanej diety jogurtowej próbują zrzucić zbędne kilogramy.

Czy jabłko wystarczy?

 

Podstawą utraty wagi jest ograniczyć ilość spożywanych węglowodanów prostych i podnieść spożycie białka. Proste węglowodany odnoszą się głównie do produktów przetworzonych, takich jak pieczywo, chipsy ziemniaczane itp. Gdy te pokarmy wprowadza się w swoje ciało, są bezpośrednio przekształcone w cukry, podnosząc poziom insuliny, powodując różnego rodzaju gamę niepożądanych efektów. Białka, które znajdują się w mięsie są jednak bardzo ważne i dieta jabłkowa długoterminowo nie jest w stanie ich zastąpić. Chociaż jabłko ma wiele walorów żywieniowych, nie oferuje takiego poziomu ważnego dla organizmu białka. Brak wystarczającej ilości białka może mieć wpływ na metabolizm, spowalniając go jeszcze bardziej – co w efekcie nie daje efektu odchudzenia, o jakim się marzyło. A więc realna odpowiedź na zmniejszenie masy ciała nie jest to samo jabłko, ale połączenie go ze spożywaniem zdrowej żywności.

 

Leave a Reply

*