zielona kawa odchudzanie

0

Istnieje wiele diet i można dużo powiedzieć o ich skuteczności, efektach ubocznych, a ile takich jadłospisów, tyle opinii. Jednak jest taka dieta, o której można powiedzieć, że jest zarówno zdrowa, jak i skuteczna. Mowa tu o diecie wegetariańskiej, która ma to do siebie, że przy odpowiednio sporządzonym jadłospisie dostarczymy organizmowi wszystkich niezbędnych składników pomimo tego, że stronimy od mięs i ryb.

 

Jadłospis w diecie wegetariańskiej

 

Są produkty, które zawierają wiele takich składników, które znajdziemy właśnie w mięsach i rybach. Podstawą tej diety będą warzywa i owoce i mówimy tu o produktach zdrowych, ekologicznych. Spożywamy pokarmy bogate w białko, żelazo i witaminy z grupy B12. Również kwas foliowy, wapń i cynk mogą pozytywnie wpływać na nasz organizm, a zatem trzeba szukać produktów, które zawierają właśnie te składniki. Poza owocami i warzywami istotny tu będzie nabiał, produkty mleczne i jajka. Nie należy stronić również od roślin strączkowych, ziaren, orzechów, czy produktów zbożowych. Dietę powinien uzupełnić błonnik, a ten zawarty jest w makaronach, ziemniakach, chlebie, czy też w kaszy. Dobre będą także pestki dyni i słonecznika.

Należy pamiętać, że bez względu na to, jaką prowadzimy dietę nie da się schudnąć nagle. Trzeba zatem wykazać się cierpliwością i podobnie jest z dietą wegetariańską. Początkowo możemy w ciągu miesiąca zrzucić nawet około 4 kg, ale później kiedy sytuacja się ustabilizuje będzie to mniej zadowalający efekt.

 

Leave a Reply

*